Tuesday, April 20, 2010

Baru ajer selesai makan ubat tahan sakit. Terlalu banyak benda yang perlu diselesaikan di pejabat. Mengadap Pc dari pagi sampai ke petang sambil minum nescafe.. Rasanya penangan Nescafe ni terlalu kuat..mencekam kepala sesangat. slalunya kalo ambil Indo Cafe takde la sakit kepala.. Kita minum air ni pun agar kosentrasi kerja tak terganggu. Segar Bugar.. tapi tuu arr.. sakit kepala akhirnya..

Balik rumah pun tak seronok. Keadaan rumah kelam kabut.. dah macam kena bom.. kalolah ada bibik dolu2, sedap mata memandang..rumahku syurgaku.. tapi apakan daya, pelbagai cerita ragamnya manusia.. yang indah hanya sementara. Rasanya rumah kami jadi macam ini sebab kami berdua.. ahak.. hihi.. 'M' buat seketika..+++ keletihan sesangat.. kalau lah bibikku yang dulu tu datang balik kan best..datang arr..

Satu lagi berita gembira.. hasben tak jadi tukar kerja. Beliau mendapat tawaran kerja di unit EMC di TMR&D. Ada 2 projek research akan bermula May ni...ruang lingkup kerja nanti lebih kepada bidangnya. Doaku moga2 apa yang dicita-citanya akan terlaksana. Sedari dulu lagi beliau teringin bergiat aktif ke bidangnya. Namun disebabkan desakan semasa beliau ' terjurumus' ke bidang IT..jauh menyimpang bidang kejuruteraan Elektrik. Ameen..moga2 hatimu tenang & tetap pendiriannya ek !

By next week, kami sekeluarga akan pulang ke Terengganu. Ini adalah kali pertama bagi tahun 2010. Kali terakhir pada Shawal yang lalu..bagiku kepulangan ini memang tepat pada masanya.. memang sesuai sangat2 arr..( minggu ni gaji.. minggu depan .. bonus.. jadilah, syukur pada rahmatNya kerana rezki yang diberi.. ) Jam dah menunjukkan pukul 9.25 pm. Rasanya nak berlabuh disini sahaja. Andai kata ada kelapangan, akan ku bertinta lagi.. dan lagi.. hihi..
gud night!