Wednesday, April 28, 2010

Setiap orang mempunyai cita2 & impian. Adakalanya ia diluahkan pada teman2, yealah.. kan kita ada teman utk berbicara.. tapi kerap kali apabila perkara itu yang berlaku.. &%$@..
itulah lumrah manusia.. takpe2 no body perfect kan.. aku la tu..takper la itu penilaian orang terhadap aku..

Shukur kehadrat Ilahi kerna dah dapat BONUS.. satu lagi rezeki yang diberiNya.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah !

Malam ni, seawal 3pagi, kami sekeluarga akan pulang ke Terengganu. Dah dekat 7 bulan tak menjenguk keluarga.. so masa ni sesuai sangat2 arr..moga2 kepulangan kami berjalan lancar.. InsyaAllah.

Hari ni aku diberitahu kawanku, yang beliau amat2 sedih.. sebab apa yang beliau impikan tak dapat.. rasa sedih tu tergambar pada raut wajahnya. Sebagai kawan, aku hanya mampu mendengar & memberi kata2 semangat.. harap2 beliau bersabar.. Sesungguhnya Allah sedang mengujimu kawanku.. walaupun perit utk ditelan, namun sebagai manusia kita harus redha akan ketentuanNya.. jgn sedih2.. barangkali esok Allah beri lagi baik dari hari ini.. k

Dah mlm.. gue harus membasuh kain serta melipat kain dijemuran.. Almaklumlah nak tinggalkan rumah ni.. so biarlah tinggal dlm teratur..Aura "R" sudah kembali. Selamat tinggal "M".. huahhaa..

! تصبح على خير.