Monday, February 2, 2009

Belajar Upload Gambar..

Gambar Hubby masa muda.. nyebok ajer dia ni.. org sibuk nak masuk gambar muda2.. dia pung nak ikut.. masa ni kat Seksyen 7, Shah Alam~ 1999
Gambar ni masa beliau kat Sek Men Teknik, Terengganu (1994-95) ~ Tingkatan 5KE2
Yg lelaki~ Ley, Hafiz, Asmadi, Pije, Kuprum, Sofian, Rumaizi, Suhandi, Tarmizi, Kamal Hadi (katanya..dia sebut yg diingat, yg lain tak ingat pung..)
Yg pompuan plak~ Nik Ismaniza( satu sekolah ngan aku kat sekolah rendah); Norinani; Hasmida; Noryani & Iza Hairani..
Gambar Hubby & The Geng, rasenyer masa ni main Bowling kat The Mines, Oct 2007.
Bersama teman serumah.. kat Tasik Shah Alam.. now Rona kat Kuala Krai, Fuzah plak missing in action..
Gambar ni masa berada di Tingkatan 5, wakil sekolah ke peringkat Negeri Perak dlm Pertandingan Nasyid.. ~ tahun 1995
Hari ni balik awal sikit.. emm bukan sebab takde kerja.. pasal adikku si Eny kurang sihat.. so kena la balik awal.. katanya pening kepala dan terasa semacam nak demam.. so hubby cadangkan balik awal...
Mulanyer nak jemput hubby kat Restoran Mamak kat area Cyberjaya tu.. tapi Hubby mintak kami balik dolu.. katanyer dia akan balik ngan gengnyer.. kira ok la.. Sesampai kat umah trus ku melabuhkan punggungku kat sofa sambil menonton bual bicara tentang kekeluarga.. jemputannyer adalah Ustazah Nik Salida.. emm.. bagus jugak citer ni.. tapi malangnyer aku selalu tak dpt nonton.. biasenyer aku sampai rumah jam 7.45mlm.. Sambil2 tu layan lah anak2.. 'alangkah bestnyer kalo dapatku penuhi hidupku bersama anak2'.. tapi buat masa ini manakan mungkin.. takpe2.. suatu hari nanti.. akan tercapai jugak.. Tak lama lepas tu.. Hubby pung sampai.. oh dia balik ngan budak ini.. Ijam namanya.. aku tak sangka plak dia ni setaman ngan kami.. kata Hubby dia ni menyewa kat ruma si Khairi.. pung budak R&D.. unit Microe.. Khairi sambung blajo kat UK.. so dia sewakan pada Izam... Oh gitu.. kataku.. actually nama2 diorg biase denagn tapi tak kenal yg mana satu.. kat R&D.. adalah kat 400 org.. walaupun aku ni budak finance.. tapi tak biase ngan diorang.. lagi pung lelaki.. kat opis tu.. aku hanya kenal budak Finance.. emm Ketua2 Projek dan Program.. yg lain tu.. minta maaf la.. Dan kali ni rasanyer sudah tiba masanya aku blajo scan gambo utk dimuat turun kat blog.. tak sangka plak mood Hubby ok.. then trus ku teliti cara2 scan dan input to blog.. ok dah berjaya.. bersama ini kulampirkan gambar masa sekolah.. zaman belajar dan ditempat kerja lama takde.. rasenyer kena cari kat kampung.. anggap ajer la takde.. dolu2 tak banyak ambil gambar.. sebab sedar muka penuh jerawat..lagi satu aku ni seorg yg rendah diri.. malu yg takde penghujungnya.. rase nyesal jugak.. tapi kalo tengok album Hubby aku.. emm banyak jugak ngan awek's.. biarlah , itu kisah lama beliau.. tak perlu dirisaukan positif thinking ajer la.. ok tengok ek...