Tuesday, February 10, 2009

Kenangan bersama rakan seperjuangan (hubby tumpang.. wa tatak helan emm) terasa muda la tu..

Hari ini aku mendapat lesen B full utk menggunakan blog biniku......hahahahahah.....apa2 lagi gelak jahat dulu ler.........ok......Sebenarnyer, aku merindui rakan2 lamaku yg kini entah dimana......harap2 diaorg sihat senantiasa dilindungi oleh allah hendaknyer. Disini aku sertakan gambar2 lama utk mengungkit kembali zaman persekolahan dulu2........termasuklah zaman di sekolah teknik Terengganu dan UiTM Penang.
Gambar ni kenangan semasa aku berada di UiTM Penang. Alahai....member2 aku ni....mcm2 ader......nnt aku cuba ingatkan namanyer Rustam, jaki, Rusi, Wak Misron, kodian, pojie, lan dan yg lain2 aku tak ingat.....sory kekawan....naik muntah darah aku nak ingatkan kembali nama2 korang ni.......
Yang ni lak, baju batik resmi UiTM Penang.......time ni ader perjumpaan dengan pensyarah so kena ler pakai smart2.......heheheheheh.............
Ini gambar time kekawan satu class buat lawatan sambil mandi di air terjum kat maner aku luper daaa.........yg sebelah kanan aku tu Iza Hairani dan sebelah kiri aku lak Noryani.....Diaorg berdua ni ibarat bunga di kelas aku dulu....maklumlah kelas tak ramai perempuan....seingat aku nama2 budak perempuan kelas aku ialah Lua Lee za (Chinesse girl), Hasmida, Norinani dan Nik Ismaniza.....setakat ni hanya Iza Hairani ajer yg dapat aku contact.......yg lain hilang dlm terang......tak dpt dikesan........ Ini port lepak aku zaman sekolah Teknik Terengganu aku dulu....sebelah aku yg sama2 pakai cap tu adalah Asmadi dan seorg lagi tu Adnan. Kawan aku Asmadi ni sekarang ni bekerja di TM - Network Operation PJ - KLJ/TDI. (Oh ya...jgn luper sampaikan salam aku kat Tarmizi tu).....mengenai Adnan tu aku still lagi lost contact.....so takleh nak citer sgt......
Still di lokasi port yg sama.....hehehheeh.......yg pakai cermin mata hitam tu Rumaizi namanyer.....Woi!!!.....maner kau.....e-mail pung sekejap2.....yg duduk belakang aku berbaju hitam tu namanyer Hasnul....dulu biasa jumpa kat Menara Rebung TM tapi sekarang ni tak salah aku Hasnul dah balik Terengganu keje kat sana. Yang sorang lagi tu namanyer Hafiz....orgnyer cool ajer....salah seorg guru English aku kat sekolah dulu......sekarang ni bekerja dgn Petronas di Terengganu....Aku baru berjumpa dgn Hafiz masa hari raya Aidilfitri 2008......
Ini lak kekawan satu doom.....pergh....ramai tu...tapi seronok sebab kekawan semuanyer baik2.....aku cuba ingatkan mana2 nama yg ader....Rohazuan, hamidi, habib, syidin, adnan dan yg lain tak ingat beb........maklumlah dah hampir 14 tahun memori ni......
Ini gambar yg diambil tanpa dirancang.......tiba2 lak kawan aku yg kat depan terhumban ke depan sebab itu ler yg lain nampak mcm tgh gelak tu........
Alahai........sedih ader, pilu pun ader terkenangkan zaman2 masa belajar dulu.....pahit manis kenangan bersama sering menjadi mimpi yg terindah............
hahahhhahahaha......sebenarnyer aku dah lama tak tulis ayat2 jiwang ni sejak aku berumah tangga....maklumlah anak pun dah ader so aku rasa setakat ini dulu utk ari ni......lain kali aku gosok2 kat bini aku bolehlah aku tulis lagi pakai blog dia.......huhuhuhuhuhuhuhuh.....gelak jahat lagi.........