Friday, February 20, 2009

* Sepi itu indah..

Wan Nurfahda Aishah ketika berumur 5 bulan..

Tak boleh nak tidur lagi..

So seperti hari2 yg tak tidur.. aku akan terus ke ruangan mesin basuh utk terus memasukkan kain2 yg kotor dan memulakan aktiviti membasuh.. (bukan tangan tau.. pakai mesin basuh..)sambil2 tu aku membuka PC lantas melayari internet.. aper lagi buka blog arr..

Ketika ini semua org telah tidur.. hanya kedengaran suara hubby yg sedang keletihan.. (hihi.. dengkuran yg merdu bak buluh perindu..kesian kiter tengok die.. pagi pegi kerja , petang sikit pegi kelas kat UPM.. dlm seminggu 2 kali ader kelas..demi masa depan, aku sokong dia utk menghabiskan pelajarannya, kalo boleh sampai jadi Dr Wan Fadley.. bleh tak?) tadi plak ikut gue p bli barang dapur..penat sungguh la tu..

Tadi lepas kija, singgah jap kat Alamanda.. trus menuju ke Carrefour ( sepatutnyer boikot! tapi terlajak arr) bli barang rumah yg kehabisan.. adalah mencecah RM200.. bli pampers & susu si Aishah pung dah RM100.. emm.. boleh tahan banyaknyer.. gue dah 'sengket' ni..

Dan malam tadi melayan citer 'Keliwong'(betul ke spelling ni) kat TV3, then ceramah Hal Ehwal Islam kat TV1.. ader Dr. Ridhuan Tee, Dr Mashitah.. dan 2 org panel lagi.. so far ok la, tapi kurang menyengat sikit.. Dolu2 aku ni minat bangat kat Dr Mashitah.. comel orgnya.. cara cakapnyer pun agak sedap didengar..tapi sejak dia joins politik ni.. lain beno rupanyer.. dah berubah sangat.. tengok cara pemakaian dia pung dah 'over' sikit.. aper lagi make-up nyer yg agak tebal sekarang.. kalo cakap bab agama pung semacam tak kena ajer.. naper ek?Ok

Emm.. kelihatan kain yg dibasuh dah kering.. rasenyer nak berlabuh disini sahaja..satgi nak makan ubat batuk jap( thanks Azrun, ko bagi ubat batuk ni, harap2 ok la hendaknyer..)ESok, ada agenda penting .. so kena pegi awal opis..

Akhirul kalam.. Jazakalahu khair..

p/s; tringat kat geng2 lama masa kat Jambori Puteri Islam Peringkat Kebangsaan kat Jengka..aper citer sekarang...