Wednesday, May 20, 2009

~ Jalinan Ukhwah ~

Syukur kehadrat Ilahi kerna dengan limpah kurniaNya jalinan ukhwah kami kembali bertaut.. Dari hari isnin saya menerima sms dari geng rumah masa kat Seksyen 7 dolu.. Rona. Beliau memaklumkan yang beliau sedang blajo Facebook..ibu muda ni sekarang ni duduk kat Kedah kerna mengikut hasbennyer yg posting ke sane.. sblm ini kat Kelantan.. bestnyer.. beliau menjadi suri rumah sepenuh masa.. kalolah saya dapat macam tu.. kan best..tapi apa kan daya.. skrg ni bukan masa yg sesuai.. Dari situ juga.. dapat dijejaki teman ku.. Hanna... Alamak! malu plak saya..saya yg menjadi ' low profile' semenjak bekerja kat TM dan berkahwin.. tiba2 dijejaki.. tapi itu citer lama.. skrg saya perlu straight forward.. Terima kasih kerna masih mengingati kita yg biase2 ni.. semoga ukhwah ini berkekalan..InsyaAllah.
Saya bersama Hanna dan Rona.. Fuzah dan Rona member rumah yang brutal..
Dan malam ini.. saya membelek-belek album lama.. Yes, I get this picture to share with you..gambo ni menunjukkan saya yang memakai seluar dan baju ala2 remaja.. suatu ketika itu sesudah bertukar kija dari Audit Firm.. saya menukar gaya pemakaian. Di Construction agak lasak berbanding di tempat lama.. kami bekerja dgn Orang Jepun .. so banyaklah jalan2 kat site.. name ajer kija account tapi cum ' Engineer' hehe.. tu pun nyaris tak pegi Sarawak.. yang mana ketika itu pihak syarikat kami dapat tender MLNG ( loji penapisan minyak kat Bintulu- Petronas) kalo kat sini lebih kepada kerja2 JKH ( under Telekom Bukit Mahkamah ).
Saya dan Hanna
Gambar ini di ambil sewaktu kami di KLCC, Pada mulanyer saya berat hati nak turut serta.. sebab cermin mata patah.. tapi biaselah pujukan si Hanna dan Rona ni mencairkan hati aku yg liat utk berjalan-jalan.. Saya dan Rona siap p tido kat rumah Hanna dan Family di USJ.. itulah panahan suara pujukan kawan kita ni.. Ok, jam dah pukul 1.00pagi.. nak beransur tidur..Semoga kita semua berada didalam rahmatNya.. Amin.
  • Nota kaki;
minggu depan ader meeting.. perlu siapkan report 43 projek.. tapi kita baru siap 13 projek.. sempat ker.. sakit kepala memikirkan 'date-line'..