Monday, May 25, 2009

~ Soal Hati ~

gambar hasben..13 tahun yang lalu..
Salam buat diriku dan sesape yang menjengah blog kiter yang ntah aper2 ni.. Setelah lebih 5 hari tak mengemaskininya.. gerak hati seperti sesuatu yang tak kena ajer dalam diri.. gelisah dan terfikir.. Saya kesibukan dengan tugasan kija di opis.. seperti biase menjelang hujung bulan.. saya membusykan diri untuk membuat tugasan yang telah saya lalui 7 tahun lamenyer di R&D ni.. nak ter.. pun ader..tapi demi masa depan.. saya gagahi juga la.. barangkali orang seperti saya ditakdirkan utk berkira-kira..hihi.. cheyah kire2..
Nenek hasben yang kami panggil 'Mok' yang tinggal kat Selinsing, Pasir Putih Kelantan...
Teman sepejabat tak seunit...Kak Wardiah dan keluarga...
Dolu2 masa kat audit firm pung kire.. masuk Porla pun kire2.. construction kire2 & kija site.. then kat R&D.. lamenyer pun ku kira2..tentang kija saya tak kisah sangat tapi tentang masa depan.. menghitung juga.. sampai bila kat sini.. niat hati nak sambung jugak blajo.. tapi rasenyer mcm tak brape sesuai ajer.. Saya happy ngan kija kat sini.. buat kija sajer.. tanpa mengira cerita diluar sane.. tentunya banyak cerita kalo dihayati.. tapi bila memikirkan diri ini taklah sesempurna mana.. saya lebih setia mengira..tapi tuu la.. bila agak2nya gaji nak naik ni?? heran plak bila tak diberi peluang.. orang baru dari kiter pung dah naik.. aku? kalo dapat Alhamdulillah.. tapi tak dapat.. PKKK diisi setiap tahun.. JTOR pun dah braper kali diisi..sekarang ni kalo nak isi borang tuu.. kami hanya tukar tahun ajer.. MasyaAllah.. tak mampu aku dengar cerita mereka..
tukar shift.. adik iparku Azie and Wanie
moga2 ader sinar untuk aku dan sesaper yang tak naik2 ni.. Esok.. pegi kija.. moga2 semangat ini akan trus bertahan.. seperti bateri AAA.. tapi sampai bila tu..?? Nota kaki; Orang lain.. naik dan naik.. aku?